Виховний захід з математики
«Таємниця королівства опуклих чотирикутників».
«Зацікавити розум дитини — ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали б, навіть пристрасть до навчання», — писав видатний український математик
М.В. Остроградський.
Кожен учитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання, розвитку творчих здібностей учнів. Таке завдання поставила перед собою вчитель математики Дяченко Світлана Григорівна, яка підготувала з учнями 8 та 9 класів виховний захід «Таємниця королівства опуклих чотирикутників». На математичну інсценізацію, яка відбулася 21 березня 2018 р., були запрошені учні 5-11 класів, директор школи Шклярук Надія Григорівна , завуч школи Грамарчук Юлія Олександрівна та учителі. Метою заходу було розвиток стійкого інтересу учнів до математики, узагальнення, розширення і поглиблення знань учнів з програмового матеріалу, розширення і поглиблення уявлень учнів про практичне значення математики в повсякденному житті, поглиблення міжпредметних зв’язків . Дійовими особами інсценізації були Король королівства опуклих чотирикутників,його діти - Паралелограм і Трапеція, онуки - Ромб, Прямокутник, Квадрат, Рівнобічна і Прямокутна трапеції, Дельтоїд, міністри королівства : Лінійка, Транспортир, Циркуль. Ролі виконували учні 9 класу Складаний Богдан, Педоченко Анастасія, Кирилюк Сергій, Деркач Павло, Дворський Андрій, Філонова Інна, Лагодич Андрій, Ліпінський Іван, Яцишин Артур та учні 8 класу Гусак Олена, Філюшина Анна , Мігдаль Катерина.
Дійство відбувалося в Королівстві опуклих чотирикутників. Учні самостійно виготовили моделі чотирикутників, намалювали плакати. Всі чотирикутники були підписані українською та англійською мовами , що дало можливість поглибити та удосконалити знання учнів не тільки з математики , а й з англійської мови. Під час вистави всі присутні мали можливість почути про властивості опуклих чотирикутників, порівняти спільні та знайти відмінні ознаки.
Також було доведено існування ще одного чотирикутника, на який у навчальній програмі і в підручнику геометрії 8 класу приділено мало уваги. Цей чотирикутник має назву Дельтоїд.
Про його існування і роль у науці та житті допомогла з‘ясувати наука інформатика. З властивостями дельтоїда люди знайомі давно, але назвою користуються рідко. На властивостях дельтоїда ґрунтується запуск повітряного змія, робота плечових м’язів людини, дельтаплана. Всім присутнім показали презентацію про властивості та практичне застосування Дельтоїда. По завершенню інсценізації учні називали види чотирикутників українською та англійською мовами, а правильність вимови перевіряла Шклярук Н.Г., яка є не тільки директором школи, а й дипломованим спеціалістом з англійської мови.
В сучасній школі є всі можливості для створення нових ефективних засобів математичного розвитку школярів, для вивчення закономірностей і тенденцій, що допомагають спрямувати їхню навчальну діяльність для розвитку математичних компетентностей та практичного застосування знань.